lunes, 12 de septiembre de 2011

Festa Major de Horta

Horta esta de Festa Major i aquest diumenge es va fer una cursa per el barri de 5 Km,cosa que es fa desde uns quants anys pero que jo es el primer any que la he corregut.Cursa Solidaria ja que els beneficis es destinan a la Fundacio Josep Carreras contra la leucemia.La meva primera cursa despres de la meva lessio no fen gaire cas als metjes que sempre recomanen no corre gaire.Vaig sortir bastant tranquil pero encare que es un recorregut amb bastante pujada vaig anar de menys a mes i no es una gran marca pero vaig fer 23min i 24segons i el 104 de la general.Estic content mes per el temps que vaig fer, per lo be que em vaig trovar.El diumenge que ve correre la cursa de la Merçe de 10Km i tinc que cambiar el chip de la competivitat i corre tranquil; aixis segurament podre fer-ho molts mes anys.

No hay comentarios:

Publicar un comentario